16.11.2010

Minut on valittu Töölön seurakuntaneuvostoon /// Elected to the Töölö parish council

Ensi vuoden alusta alkaen olen yksi Töölön seurakuntaneuvoston neljästätoista jäsenestä. Sain 108 ääntä. Helsingin kirkkovaltuustoon sain 144 ääntä, ja olen sinne 1. varasijalla Tulevaisuus ja toivo -listalla. Kiitos kaikille äänestäneille ja tukeneille!

Seurakuntaneuvostoon pääsi kahdeksan Tulevaisuus ja toivo -listalta, jota minä olin aloittamassa. Yhteistyö, raikkaus, avoimuus ja osaaminen ovat valttikorttejamme. Olen todella kiitollinen. Nyt on loistava mahdollisuus uudistaa seurakuntaamme ja vahvistaa ihmisten suhdetta kirkkoon. Vaaliteemani ovat nähtävissä täällä. Yhdistyvien Töölön ja Taivallahden seurakuntien tulokset ovat täällä.

---

Starting January 2011, I will be one of the fourteen members of the Töölö parish council. I got 108 votes in the Evangelical Lutheran Church of Finland parish elections. I also got 144 votes for the Helsinki joint parish board, and I will be a deputy representative there. Thank you for all those who voted for me or supported me!

3 kommenttia:

  1. Congratulation to your elections. The contrary would have surprised me. I wish you a lot of joy in this task.
    Órerámar

    VastaaPoista
  2. Onneksi olkoon seurakuntavaalimenestyksen johdosta! Ja kirkkomme tarvitsee hyviä pappeja, joten tervetuloa joukkoon!

    VastaaPoista

Suositut tekstit | The most popular posts